Latest Movie :

Blog Keşif Etkinliği


Şimdiye kadar blog keşif etkinliği hiç düzenlemedim. Bu ilk olacak, umarım son olmaz. Daha önce farklı blogların düzenlediği blog keşif etkinliklerini çok gördüm ve katıldım. Bunu şimdi yapmaya karar vermemin iki sebebi var.

Birincisi Film Avcısı bloğum çok yeni. İkincisi ise bugün çok güzel bir bloga denk geldim. Hemen de takibe aldım. 10 yıllık bir blog ve kaliteli içeriği de var. Ancak birkaç yıldır blog yazarlığı yapmama rağmen ilk defa görüyordum.

Onun için böyle blogları bulmak ve takipleşmek için bu sefer ben Blog Keşif Etkinliği düzenliyorum.

Etkinlik çok basit ve katılmak isteyenlerin de yapmaları gerekenler çok sade. Bloğumu takip ettikten sonra (sağda "İzleyiciler" kutusundaki "İzle" butonuna tıklamanız yeterlidir), yoruma da benim sizi geri takip yapabilmem için bloğunuzun adını ve erişim adresini (link) bırakmayı unutmayın.

Ayrıca tercihen, size kalmış Facebook, Twitter sayfalarımı takip edebilir ve G+'dan da eklerseniz mutlaka ben de sizi eklerim. Bu sosyal medya hesaplarını takip edenler kendilerinin varsa Facebook ve Twitter hesaplarını da yoruma bırakarak benden de geri takip isteyebilirler.

Film Avcısı Facebook Sayfası: https://www.facebook.com/filmavcisi/

Film Avcısı Twitter Hesabı: https://twitter.com/sonfilmavcisi

G+ hesabım: https://plus.google.com/u/0/+JavanshirGadimov

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Film İzle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger